05 July 2009

"..frUst?!!.."

..aku frust ke??ntah, ye kOt..hmm, x kOt..erkss??ntah lew..huhu..lau ye, nape plak aku frust??break up???dat last mOnth nyer stry deh..why ya???hmm..ntah lOr..msti ade sumthng rite?hee..aku sbnrnyer da lma nk dlte all my acc like fs, tagged, fb, hi5 n ms..huhu..aku nk back pd khdpan normal aku tnpa dunia cyber yg pelbagai aneka n karenah nih..tp, sumthng yg wat aku tpk blik, klau x sbb dunia cyber nih, aku x knl kwn2 aku yg skrg nih..aku knl diaorg pn sbb dunia cyber nih..rpt umum(hahaha..) ktaorg pn krna dunia cyber nih..dunia cyber yg merptkn pshbtan kami wlaupn kami tpisah jauh..mayb sbb da rsa boring kot ngan mende2 nih sumer wat aku tpk nk dlte sumer acc2 aku..tp bkn sbb boring aku nk dlte acc2 aku..aku sbnrnye da lelah n penat melayan sgla mcm rsa yg membelenggu jiwa aku akhir2 nih..tertekan sgt tdk la klau nk d bndingkn dgn kes yg sblm nih..kes ape??hee..xyah stry la..sbb tu cter menggong jer..huhu..wahhh..ghindu gaban kt diaorg wehh..huhu..tp ape2 pn, aku xkan dlte acc2 aku..sbb aku syg kengkwn aku wlaupn ade yg meminggirkn diri ku yg hina ini tnpa ku tau sbb nyer(spe mkn cili, die la yg rse pdsnyer..xkan aku lak kOt?=p..)
..k la, gtg..nnti aku updte lg..see u when i see u in da club..ekekek..adiOsss..

No comments:

Post a Comment